منوی اصلی متفرقه  صفحه اصلی arrow اخبار شوراها arrow 372 وظیفه شهرداری در قبال شهروندان
صفحه اصلی
اخبار شهر گز برخوار
بیوگرافی اعضای شورا
درباره‌ی شهر گز برخوار
گالری تصاویر
اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان

شوراها
دیدگاه ولایت درباره شوراها
اخبار شوراها
تشکیلات شورا
جایگاه شورا در قانون اساسی
انتخابات شوراها
وظایف شوراها
ترتیب رسیدگی به تخلفات
سایر مقررات قانون شوراها
گفت و گو

گفت و گو با اعضای شورا

معرفی وب‌سایت
تبلیغات
372 وظیفه شهرداری در قبال شهروندان
07 مهر 1388

372 وظیفه شهرداری در قبال شهروندان خبرگزاری ایمنا: شهردار اصفهان به مجموعه شهرداری در خصوص تکریم ارباب رجوع نمره 14 داد و تاکید کرد: بر اساس قانون، شهرداری‌ها 372 وظیفه را در قبال شهروندان بر دوش دارند و متعهد هستند که تمامی این وظایف را با خدمت صادقانه، توام با تکاپو و حداکثر تلاش به همراه علمیت با بهترین شکل ممکن انجام دهند.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه  آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری اصفهان با بیان این مطلب افزود: تکریم ارباب رجوع بر اساس قانون به فرآیندی گفته می‌شود که به وسیله آن بتوان پاسخ‌گویی به ارباب رجوع را افزایش داد و به تبع در راستای حرکت به سمت تسهیل فرآیندهای اداری حرکت کرد.

 

وی در رابطه با جایگاه شهرداری در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع اظهارداشت: شهرداری از نظر ارتباط گسترده با مردم، جایگاه ویژه ای دارد به طوری که اولین ارگان در این زمینه است.
وی ریشه و اساس فعالیت‌های شهرداری را در ارتباط با مردم دانست و ادامه داد: بودجه سالانه شهرداری‌ها توسط شهروندان تامین می‌شود و به همین منظور شهرداری موظف است تا تمامی تلاش خود را در راستای نیل به اهداف طرح تکریم ارباب رجوع به منصه ظهور برساند.


شهردار اصفهان با تاکید بر این‌که شهرداری از ابتدای تولد تا پایان عمر شهروندان به آنان خدمات‌رسانی‌های مختلفی را انجام می‌دهد تصریح کرد: بر اساس قانون، شهرداری ها 372 وظیفه را در قبال شهروندان بر دوش دارند و متعهد شده‌اند که تمامی این وظایف را با خدمت صادقانه، توام با تکاپو و حداکثر تلاش به بهترین شکل ممکن انجام دهند.


وی تاکید کرد: تکاپو و تلاش در جهت خدمت‌رسانی می‌بایست همراه با علمیت در تمام ابعاد به خصوص در زمینه بعد رفتاری باشد.
وی با اشاره به آیه‌ی لقد کرمنا بنی آدم گفت: این آیه به این معنا است که اگر تکریمی انجام می‌شود می‌بایست کرامت در اخلاق، رفتار، فن‌، و نیت مشهود باشد.


دکتر سقاییان نژاد با تاکید بر چهار پارامتر کرامت انسانی تصریح کرد: لازم است این موارد در مجموعه شهرداری تمرین شود تا تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی انجام گیرد.
وی با بیان این که با الهی شدن ارتباطات با مردم نیز رنگ خدایی می‌گیرد اذعان داشت: با کمک گرفتن از خداوند، دیوار بی اعتمادی در تمام ابعاد کاهش می‌یابد.


وی نمره تکریم ارباب رجوع مجموعه شهرداری اصفهان را 14 داد و اظهار امیدواری کرد: تا نمره 20 فاصله داریم که لازم است با تلاش همه همکاران در شهرداری به این قله و ایده نزدیک شویم تا شهروندان ارزیابی درست و دقیقی در این خصوص داشته باشند.
شهردار اصفهان اضافه کرد: باتوجه به این که این ارگان در بخش‌های اجرای طرح‌های متعدد در زمینه فضای سبز، ترافیکی و عمرانی موفقیت‌هایی را به‌دست آورده اما می‌بایست برخورد رفتاری به ارتباط فرهنگی دراز مدت تبدیل شود.


وی بخشی از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را خارج از حیطه شهرداری عنوان و اعلام کرد: تسهیل در قوانین و مقررات، تحقق مدیریت واحد شهری و تخصیص درآمدهای پایدار از جمله مباحثی می‌باشد که برای رسیدن به نمره 20 تکریم ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت است اما در  دست شهرداری نیست.

 

 


یادداشت های بازدیدکنندگان

نویسنده Anonymous در تاریخ 29 بهمن 1388
ممنون از زحمات شما
نام شما / ایمیل شما
بررسی امنیتی. لطفا کد امنیتی را وارد کنید

<قبل   بعد>